Yo.
Nadszedł czas na zmiany w tym segmencie. Do rzeczy >
Jestem pierwszym
właścicielem roweru. Zakupiłem go w 2012 r. jako prawie nowy rower, po dwóch
jazdach testowych.
Rower został
trochę zmodyfikowany na nowych częściach. Zdecydowana większość części to
fabryczny zestaw oparty na Saint m910 (najlepszeJ).
W sprzedawanym
rowerze są całkowicie nowe opony, siodełko i pedały. Po zakupie roweru
zmieniłem je na części, które zostały mi po poprzednim rowerze, a te nowe do
dziś dnia leżały w ciepłym garażu. Zostały ponownie zamontowane.
Historia życia
roweru jest nietypowa dla takiej konstrukcji. Bo najwięcej zrobił na
semi-slickach 2.1 na mazurskich szlach. Góry – 1x Wisła Stożek, 1x Fest
Szklarska Poręba, 1x Enduro trophy BB. Resztę życia (99%) zamiast w górach
spędził w ...Warszawie. I w tym też mieście jest do oglądnięcią. Zapraszam i
nawet nalegam na jazdę próbną w celu uniknięcia nieporozumień. Sam nieraz
kupowałem używany rower o znacznej wartości i wiem jak można się rozczarować.
Rama
przeglądnięta i nie ma oznak pęknięć lub ich początku. Nic nie skrzypi. Rower
wyregulowany. Można wsiadać i jechać na DH, Enduro, szlaki FR itp. Da się nim
jeździć po płaskim i nawet wspinać pod górę ! J Hamulce to potęga. Nie jeździłem na
lepszych. Tarcze proste.
Amorki suche,
pracują jak nowe. Regulacje w pełni ok, nic nie jest urwane lub z zerwanym
gwintem (poza lekko uszkodzonym wielowypustem w złotej nakrętce dociskającej
lewą korbę – taki już kupiłem, w pełni sprawny i odkręcalny)
W galerii chyba
wszystkie miejsca, które mają jakieś odpryski, zarysowania itp. Część powstała
w transporcie, część na trasach – norma.
Zapewniam, że
znalezienie Trek’a Session w lepszym stanie, będzie baaaaardzo trudne.
Trek jest jednym
z kilku moich rowerów, dlatego w takim stanie się zachował. Rower ma
ryso-wgniotki (dałem się przejechać rowerem „niedoświadczonej” osobie na
parkingu z krawężnikami). Stało się
Załączam zdjęcia w galerii.
Rama – Trek
Session 88 FR „L” 203mm skoku
Damper – FOX DHX 5.0 custom Gravity Tuned for Trek
Amortyzator –
ROCK SHOX TOTEM Coil Tapered 180mm., regulacja tłumienia dekompresji, tłumienie
kompresji high/low, mission control
Stery – CANE CREAK E2 Tapered
Kierownica – KORE TORSION 31.8", 800mm FLAT
Mostek – Amoeba
31.6, 60mm
Chwyty – Skręcane
Bontrager
Siodło – Bontrager
Big Earl (NOWE, nieużywane, skóra, tytanowe pręty)
Sztyca – Bontrager
Big Earl
Pedały – Bontrager Big Earl (NOWE, nieużywane, 8 pinów
na stronę)
Korby – Shimano SAINT m810, 36T, oś 83 mm.
Przerzutka – Shimano
SAINT m810 Shadow, wersja SS,
Manetka – Shimano
SAINT m810, 9 sp
Hamulce – Shimano
SAINT m810, tarcze 203/185 mm
Kaseta – Shimano
Deore XT 8 sp/ (11-28), aktualnie zdjęta jest największa tarcza 32T. Mogę ją
zamontować w razie potrzeby.
Łańcuch – SRAM PC
971
Piasty – Dartmoor
Quantic 12x150 (niecałe 300gr), NS Rotary 20 mm
Obręcze – SUN Ringle Single Track
Szprychy – DT Competition 2.0 – 1.8
Opony – Bontrager
BIG EARL 26 x 2.5, miesznka hybrydowa (NOWE, nieużywane)
Napinacz + Rockring – MRP system 3
Galeria:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz